SLA overzicht

Voor elke CRM supportbehoefte of applicatie ondersteuning is er een passende Service Level Agreement (SLA)

Als de CRM applicatie leidend is in het bedrijf kunt u het zich niet veroorloven dat de omgeving lange tijd buiten werking is. Bij Zinnovation bieden wij de mogelijkheid om een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Met een SLA kunnen wij er bijvoorbeeld voor zorgen dat de CRM omgeving altijd op afstand in de gaten wordt gehouden. Ook is het mogelijk om responstijden af te spreken die bij het belang van de omgeving horen. Of het nou gaat om bug-fixes of eenvoudige aanpassingen, ons Beheerteam helpt u graag met allerlei beheer vragen.
Be smart en houd uw CRM omgeving snel, veilig en up-to-date met Zinnovation CRM!
Bij ons beheerteam kunt u terecht voor ondersteuning bij problemen of storingen. Ons beheerteam helpt echter niet alleen met technische en/of functionele vragen en problemen die u zelf aandraagt. Zij zullen u ook proactief benaderen wanneer er zaken bij anderen geconstateerd of opgelost worden die ook voor uw omgeving relevant zouden kunnen zijn. Daarnaast controleren zij altijd de basis CRM applicatie op de laatste updates. Op die manier blijft uw CRM omgeving altijd snel, veilig en up-to-date!
Vragen en/of problemen kunnen op kantoortijden tussen 8.45 – 17.15 uur telefonisch worden doorgegeven aan het Zinnovation CRM beheerteam en 24 uur per dag, 7 dagen in de week per mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via onderstaande knop.

Service Level Agreements (SLA’s)

Afspraken die wij met u maken over de soort en mate van ons beheer, leggen wij vast in zogenaamde Service Level Agreements (SLA’s). Zo weet u precies welke ondersteuning uvan ons kunt verwachten op het gebied van technisch applicatiebeheer, functioneel applicatiebeheer en incident- en changemanagement.

Applicatie-ondersteuning

Bij functionele en technische applicatie-ondersteuning onderscheiden we vier niveaus:
  • Brons – we geven advies
  • Zilver – we geven advies en ondersteunen op afstand bij de invoering
  • Goud – we geven advies en nemen de invoering voor onze rekening
  • Diamant – een volledig op wens gemaakte SLA
Welk beheer niveau voor u het meest geschikt is, is mede afhankelijk van de rol die het CRM systeem binnen uw bedrijfsprocessen speelt, de complexiteit van de implementatie en de competenties van uw eigen medewerkers. Naast de SLA voor Brons – Zilver – Goud is het dus ook mogelijk een Diamant SLA af te spreken die volledig is afgestemd op de eisen en wensen die bij uw organisatie past.