Applicatiebeheer

Blog applicatiebeheerHet prestatiebeheer maakt deel uit van het CRM applicatie beheer. Aan de hand van opmerkingen van gebruikers dient te worden beoordeeld in hoeverre de gebruikers tevreden zijn over de geboden prestaties. Afwijkingen op de geleverde prestaties dienen door de gebruikers als incident gemeld te worden, waardoor registratie en herstel geregeld kunnen worden.

Onderdeel van het prestatiebeheer is de helpdesk, de 1elijns support voor de gebruikers. Gebruikers melden hun vragen bijvoorbeeld bij de helpdesk, waar experts het incident afhandelen. Tevens zorgt de helpdesk voor registratie van deze vragen/incidenten en de wijze waarop deze zijn afgehandeld.

Wilt u ons hele whitepaper lezen met meer tips over goed beheer van uw crm applicatie?

Vul dan hieronder uw gegevens in en download het complete whitepaper als pdf. 
(Als na het downloaden uw gegevens nog zichtbaar zijn hoeft u niet nogmaals op verzenden te klikken)

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!