CRM: stil staan is geen optie

Zinnovation CRM veranderingVaak wordt bij organisaties nog gedacht dat het CRM traject voorbij is zodra de software geïmplementeerd is en ingebed is in de dagelijkse werkzaamheden. Helaas is niks minder waar, er zijn natuurlijk veel zaken in en rondom een organisatie die veranderen en het is dan ook van belang dat CRM in staat is om ook te veranderen. U wilt immers niet dat de CRM software waar u tijd en geld in hebt gestoken verouderd, niet maar aansluit bij de manier van werken in de organisatie en uiteindelijk onbruikbaar wordt.

Er is geen next, next, finish, maar next, next, next, etc.
Rond uw organisatie verandert er veel: de economie staat niet stil, de wensen van klanten veranderen met de regelmaat van de klok. Dat betekent dat er van uw organisatie ook flexibiliteit wordt verwacht en dat u als organisatie ook moet blijven veranderen. Wie had 10 jaar geleden kunnen bedenken dat social media zo’n grote impact zou hebben op onze werkzaamheden? Dat zal de komende jaren alleen maar verder toenemen door nieuwe ontwikkelingen. U heeft dan uiteraard de keuze: stil staan of door ontwikkelen. Datzelfde geldt voor uw bedrijfsstrategie, de processen en systemen moeten daarop worden aangepast waar nodig.

Tussen CRM softwareleveranciers bestaat er ook een gezonde concurrentie die ervoor zorgt dat er meer keuze is. De automatisering van veel processen worden steeds verder doorgevoerd om het u makkelijker te maken. CRM is daarmee een organisch traject geworden dat mee veranderd met de ontwikkelingen in de markt. Daarom is CRM ook nooit helemaal af, net als uw organisatie moet ook dit flexibel zijn en blijven veranderen. Gebeurt dit niet, dan zal uw kostbare CRM software verouderen en niet meer aansluiten bij uw organisatie. Om die reden is het van belang dat u een partner kiest die bij u past en waar u een goed gedegen advies van krijgt waar nodig. U heeft er baat bij om een lange termijn contract aan te gaan met uw leverancier omdat hij uw bedrijf op die manier goed leert kennen en het advies op basis van die kennis aan kan bieden. De tijd van next, next finish is voorbij.

 

Wilt u ons hele whitepaper lezen met meer tips over hoe ook u CRM met succes kunt inzetten?

Vul dan hieronder uw gegevens in en download het complete whitepaper als PDF.

(Als na het downloaden uw gegevens nog zichtbaar zijn hoeft u niet nogmaals op verzenden te klikken

Whitepaper Wat is CRM eigenlijk?

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

 

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!