Het beheren en presteren van CRM

Blog 3 foto smallKiezen van applicaties uit CRM, ze installeren en aan de slag gaan met de software. Veel organisaties denken dat het implementeren van een CRM systeem gelijk staat aan het beheren ervan, maar niets is minder waar. Een bedrijf dat CRM wil implementeren in de bedrijfsvoering heeft baat bij onderhoud. Dit betekent dat de CRM in goede banen geleid moet worden, maar er ook antwoord moet komen op opborrelende vragen en er gekeken moet worden naar de nieuwe wensen van de klant.

Als de gemakken van het CRM systeem ontdekt zijn, willen klanten altijd meer. Zo willen gebruikers vaak uitbreiden met het koppelen van hun CRM aan een webapplicatie, hun contacten met het systeem integreren of moeten de resultaten van campagnes in een apart veld van de CRM tool worden bijgehouden. Doelstellingen kunnen worden behaald, maar door de ervaring van de gebruiker komen er nieuwe ideeën bij en wordt er gevraagd of er ook organisatorische-, functionele-, technische- en/of data beheertaken ingesteld kunnen worden met de software.

Vooraf opgezette CRM projecten zijn vaak slechts een leidraad die zorgt voor meer wensen. Als het beheer en de uitvoering beide goed verlopen zal de gebruiker altijd meer willen. Dit betekent dat naast het beheer van het CRM er ook gecommuniceerd moet blijven worden met de gebruiker en er gekeken moet worden naar nieuwe tools die de nieuwe wensen kunnen vervullen.

Wilt u weten waar u als bedrijf op zou moeten letten bij de aanschaf van CRM en of maatwerk wellicht bij u past?
Download dan het volledige artikel 'Voor een dubbeltje op de eerste CRM rang' door onderstaand formulier in te vullen. De download zal direct starten.

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!