Maakt u optimaal gebruik van CRM updates?

Heeft u ooit CRM software aangeschaft maar ligt deze te verstoffen op de plank? Anders heeft u dit scenario vast eens van relaties gehoord. Er wordt namelijk regelmatig software aangekocht waar in eerste instantie hoge verwachtingen van zijn, die later niet of nauwelijks worden waargemaakt. Het eindresultaat is dat de gebruikers na 1-2 jaar gaan klagen over de software. En als u niet oppast, vertaalt u dit als een roep om nieuwe software, terwijl u met een relatief lage inspanning (ten opzichte van de aanschaf van nieuwe software) een actualisatieslag kunt doorvoeren: het recyclen van CRM.

In onze vorige blog bespraken we al het belang van het goed luisteren naar de wensen en klachten van gebruikers. Ook software leveranciers besteden hier veel aandacht aan waardoor continu verbeteringen worden uitgebracht en nieuwe releases. Daar kunnen dan alle organisaties die met dezelfde software werken, hun voordeel mee doen en hun CRM optimaliseren.

Helaas is het zo dat deze organisaties hun software niet altijd bijwerken naar de laatste versie. Soms omdat het niet in de architectuur ontwikkeling van het ICT platform past, soms omdat er dan andere applicaties ook geüpgrade moeten worden, of gewoon uit kostenoverwegingen. In deze gevallen is het in ieder geval een bewuste overweging. Maar in andere gevallen worden upgrades gewoon door onoplettendheid, andere focus of tijdgebrek niet doorgevoerd.

Dat is jammer, omdat de mogelijkheden van nieuwe releases ook weer mogelijkheden betekenen voor de organisatie. We willen dan ook benadrukken dat het de moeite loont om te bekijken of u de laatste versie heeft van uw huidige CRM software omdat dit wellicht beter voldoet aan uw eisen en wensen.

Een van de grote CRM leveranciers (Microsoft) brengt gemiddeld iedere 2 jaar weer een compleet aan de huidige tijd en eisen aangepaste versie van Dynamics CRM uit. Zo zaten er standaard in MS 2011 nog geen Social Media toepassingen die in MS 2015 alweer zijn doorontwikkeld naar Social Listening.

Denkt u dat uw huidige CRM systeem ook wel een upgrade kan gebruiken zodat deze weer het behalen van uw doelen ondersteunt? In ons whitepaper 'Recycle CRM' bespreken we de te nemen stappen om het maximale uit uw bestaande systeem te halen. 

Whitepaper Recycle CRM download

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!