Super Users: op verschillende afdelingen nodig

In een eerdere blog legden we al uit hoe u de juiste Super Users binnen uw organisatie selecteert. Voor het aantal gaven we als leidraad dat het, als uw bedrijf tussen de 25 en 75 gebruikers heeft, ideaal is om per 15 gebruikers een Super User aan te stellen met een minimum van 2 per bedrijf. Hierbij is het echter ook van belang om op verschillende afdelingen Super Users te hebben. Elke afdeling werkt immers anders en heeft dus andere wensen wat CRM betreft.

Elke afdeling heeft andere behoeftes

Zinnovation CRM super users afdelingen

Het is handig om op verschillende afdelingen Super Users te hebben die de dagelijkse behoeftes kunnen vertalen naar CRM en klantgericht werken. Zo heeft de sales en marketing afdeling andere behoeftes dan de klantenservice. De directie en het management willen weer andere informatie in hun rapportage terugzien dan de afdeling HR. Door op verschillende afdelingen Super Users aan te stellen, kunnen deze behoeftes beter vertaald worden naar de nodige aanpassingen van CRM. Het is voor de organisatie van belang dat de Super Users regelmatig in een overleg bespreken wat de ideeën en wensen zijn van hun collega’s. Hiermee voorkom je dat er onnodig of dubbel werk wordt gedaan. Daarnaast kan CRM zo geoptimaliseerd worden voor alle afdelingen, wat de adoptie en het gebruik van CRM kan verbeteren. De Super Users houden op deze manier ook een beter overzicht van de volledige inzet van CRM.

Wilt u meer weten over het werken met Super Users om zo de continuïteit van CRM te waarborgen? Lees dan ook ons whitepaper over de Super User, waarom deze onmisbaar is in uw organisatie en hoe u de juiste Super Users selecteert.

Vul hieronder uw gegevens in en download het complete whitepaper als PDF.

(Als na het downloaden uw gegevens nog zichtbaar zijn hoeft u niet nogmaals op verzenden te klikken

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!