Versie beheer van CRM software releases

Versie beheer van CRM software releases

Bij veel software leveranciers is de update cyclus verschoven van 1 keer in de 2 jaar naar 2 keer per jaar. De snelheid in ontwikkelingen binnen CRM software is de afgelopen jaren dus verveelvoudigd. Dit heeft te maken met het volwassen worden van het vakgebied. De behoefte die is ontstaan bij bedrijven omvat onder andere dat men steeds meer wil weten van de klant, zoveel mogelijk informatie vast wil leggen en via CRM wil kunnen aansturen op feiten.

De online/cloud ontwikkelingen hebben gezorgd voor hogere klantverwachtingen en dit legt veel druk bij de CRM leveranciers om aan die verwachtingen te blijven voldoen. Klanten willen steeds meer omdat ze bijvoorbeeld via social media hun klanten willen kunnen volgen en bedienen. Als je via Whatsapp, Twitter of Facebook bereikbaar bent als bedrijf, wil je die informatie ook weer kunnen beantwoorden via dezelfde media. Dat moet dan wel weer op de juiste manier in CRM worden vastgelegd.

Ook komt customer experience steeds meer naar boven bij organisaties. Veelal wordt echter een grote strategische fout gemaakt: de startpositie van projecten inzake customer experience wordt ingenomen zonder dat de klantdata op orde zijn. Veelal blijft dan onbekend wie de klanten zijn en met welke medewerkers deze klanten inmiddels contact hebben gehad.

Tips

Onze tip is om je af te vragen wat voor impact de voorgestelde wijziging heeft op de CRM software zelf en op andere software die samenwerkt met de CRM software. Als er koppelingen zijn met andere software of websites moet dat eerst goed worden getest op een aparte testomgeving.

Wilt u ons hele whitepaper lezen met meer tips over goed beheer van uw crm applicatie?

Vul dan hieronder uw gegevens in en download het complete whitepaper als pdf.
(Als na het downloaden uw gegevens nog zichtbaar zijn hoeft u niet nogmaals op verzenden te klikken)

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!