Waarborg de continuïteit van CRM met Super Users

Bij iedere organisatie komt het moment voor dat er ‘snel’ een aanpassing nodig is in het CRM systeem om verder te kunnen met de dagelijkse business. Dat kan gaan over een rapportage, een workflow of een extra knop op het scherm. Op dat moment is het handig als er naast de IT-afdeling, waar het altijd druk is, een aantal Super Users in het bedrijf zijn die vanuit een functioneel oogpunt relatief eenvoudige aanpassingen kunnen verrichten. Zo’n Super User is ook gelijk de vraagbaak voor gebruikers die hulp nodig hebben met CRM. U borgt met een aantal Super Users de continuïteit en de voortgang van het succes met CRM binnen de organisatie.

Minimale uitval van CRM is van belangZinnovation CRM Super user1

CRM software staat in het hart van uw organisatie, is flexibel en zorgt voor informatie binnen uw bedrijf. Daarom is het van belang dat de uitval minimaal is waardoor het vertrouwen onder de medewerkers groeit. Ook als het bedrijf besluit om een andere koers te gaan varen moet de CRM software kunnen worden aangepast aan de nieuwe eisen en wensen. Daar moet door het CRM team goed over worden nagedacht. Uiteindelijk moeten de uitvoerders erop kunnen vertrouwen dat de functionele vraag en informatie van het CRM team klopt. Applicatiebeheerders en/of developers van CRM zullen de uitvoering voor hun rekening nemen en tweedelijns ondersteuning bieden. De eerstelijns ondersteuning ligt vaak bij de CRM Super Users. Deze Super Users zorgen ervoor dat al uw vragen en ideeën omtrent CRM uitgezocht en opgelost worden. Er kunnen het beste meerdere Super Users aangesteld worden om zo de continuïteit van CRM te waarborgen.

Wilt u meer weten over de rol van de CRM Super User en hoe u hiermee de continuïteit van CRM waarborgt? Lees dan ook ons whitepaper over de Super User, waarom deze onmisbaar is in uw organisatie en hoe u uw Super Users selecteert en traint.

Vul hieronder uw gegevens in en download het complete whitepaper als PDF.

(Als na het downloaden uw gegevens nog zichtbaar zijn hoeft u niet nogmaals op verzenden te klikken

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!