Klantcase Radboud University

Radboud Universiteit (RU) heeft klantgericht werken als uitgangspunt genomen om zo dicht mogelijk aan te sluiten bij haar (potentiële) klanten en relaties. Belangrijk was bij deze klant om in eerste instantie het CRM project goed af te bakenen en te kijken naar de verschillende releases, waarbij de CRM visie en informatie architectuur richtinggevend waren voor de te implementeren releases. Hierin hebben we gezamenlijk scherp en kritisch keuzes gemaakt om de belangrijkste onderdelen als eerste op te pakken (de “must haves”). De “nice to haves” zijn in latere releases opgenomen. 

Wilt u net als de Radboud Universiteit ook meer weten over de mogelijkheden van een CRM-pakket en de implimentatie hiervan helemaal afgestemd op uw bedrijf en situatie? 

Download hier onze whitepaper of neem direct contact met ons op om een afspraak te maken via onderstaand formulier of via ons contactformulier.

Neem contact met mij op

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Vul hier uw opmerkingen en/of vragen in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we op om - op jouw verzoek - contact met je op te nemen en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!