Sage CRM

Zinnovation focust op het optimaliseren van verkoop-, marketing- en service/klachtprocessen bij onze klanten. Naast een juiste werkwijze en CRM-strategie is een goed ondersteunend CRM-systeem hierbij van levensbelang. Het team Zinnovation zet hiervoor onder anderen Sage CRM in.

Sage CRM is een CRM-applicatie met de onderscheidende kwaliteit om zich te schalen naar de CRM-cultuur van een individueel bedrijf. Sage CRM zorgt ervoor dat u uw relaties met uw klanten, prospects en toeleveranciers kunt managen zoals u dat wilt. Dit CRM-pakket is geschikt voor relatiebeheer, de verkoop-, marketing- en serviceafdelingen binnen een bedrijf. Het dient ter ondersteuning van de CRM-strategie, een manier van werken met als doel het beste voor de klant uit al de medewerkers naar voren te halen. Minder tijd kwijt zijn om optimaal voorbereid te zijn voor iedere klantgerichte taak. Ongeacht of het in een B2B of B2C omgeving is of een combinatie daarvan.
sfeerbeeld dashboard Sage CRM

Zinnovation heeft Sage CRM o.a. ingezet bij:

sfeerbeeld ondersteunen en managen van bedrijven door Zinnovation
  • Ondersteunen en managen van het gehele verkoopproces;
  • Alle contacten managen, inclusief e-mail en webcontacten;
  • Centraal beheren van (internationale) relaties, ongeacht hoeveel vestigingen de klant heeft;
  • Toepassen van CRM-processen op smartphones en tablets;
  • Benutten van social media kanalen in uw bedrijfsprocessen;
  • Klachten afhandelen en managen;
  • Serviceprocessen ondersteunen en managen;
  • Uitvoeren en managen van evenementen en (e-marketing) campagnes.
De automatische workflow en integratie met uw backoffice zorgen dat de gebruikers van dit CRM-systeem een compleet zicht hebben op uw klant of prospect. Dit helpt hen bij het uitvoeren van hun dagelijkse verkoop-, service- of marketingwerkzaamheden.
Het bespaart uw medewerkers namelijk tijd op het zoeken naar informatie. Uw verkopers zijn daardoor vooral bezig met uw (potentiële) klanten in plaats van met administratieve taken.
voorbeeld informatie over een bedrijf in Sage CRM
Dankzij de uitgebreide beheersomgeving kunt u de functionaliteiten van Sage CRM naadloos laten aansluiten op uw bedrijfsprocessen.

Social media en CRM

De standaard integratie met LinkedIn, Twitter en Facebook beheren en ondersteunen de communicaties met de juiste personen uit uw database. Uw verkopers kunnen met behulp van de gadgets op het interactieve dashboard proactief handelen en hun netwerken beheren met behulp van LinkedIn.
Communicaties gelanceerd vanuit Sage CRM worden direct naast de inkomende communicaties van deze social media kanalen vastgelegd en zijn vervolgens beschikbaar voor o.a. selecties, rapportages en de uitvoer van campagnes. Dit alles zonder Sage CRM te hoeven verlaten.
voorbeeld koppelingen tussen Social media en Sage CRM
voorbeeld koppelingen tussen Social media en Sage CRM
Via de geïntegreerde rapportagetool stelt uw team zelf de gewenste rapportages samen. Grafieken zijn vervolgens als indicator op een interactief management dashboard te plaatsen of te exporteren naar andere tools. Uw management team analyseert via uitgebreide rapportages de actuele stand van zaken en kunnen hierdoor beter en – indien nodig – sneller bijsturen.
Sage CRM is realtime via de browser of App beschikbaar op Apple iPhone, Android™ en tablet devices. Via de browser op de mobiele devices zijn nagenoeg alle functies voor de gebruikers beschikbaar. Voor de specifieke Apps kunt u aparte schermen definiëren en werkt de gebruiker meer met de look & feel passende bij het device.
Bekijk voor meer informatie en een totaal overzicht van de functionaliteiten onze Sage CRM brochure.

Beheer intern, extern of allebei

U heeft de keuze om het beheer geheel of gedeeltelijk binnen uw eigen organisatie te beleggen, of om het beheer geheel of gedeeltelijk uit te besteden.

In het laatste geval is het van belang om een partner te kiezen die over medewerkers beschikt die het kennisniveau binnen uw organisatie langzaam op kunnen bouwen, zodat u na verloop van tijd zelf het volledige beheer ter hand kunt nemen. Indien u ervoor kiest om het beheer van uw CRM omgeving volledig uit te besteden, is het van belang om vooraf een servicekader overeen te komen, zodat u weet welke ondersteuning u wel en ook niet kunt verwachten.

Door de inzet van externe CRM beheerspecialisten kunt u de belasting van uw eigen organisatie op het gebied van beheer minimaliseren. Daarbij bent u niet afhankelijk van de bezetting van uw eigen organisatie en kunt u de continuïteit en de kwaliteit van de gebruikersondersteuning voortdurend blijven garanderen.
  • Met een professionele eerste lijn support en call registratie.
  • Met oog voor het optimaliseren van implementatie en processen.
  • Met minder investeringen in scholing en bijscholing.
  • Met een kwalitatief hoogwaardige klantendatabase.
  • Met goede communicatie naar de gebruikers.
  • Externe CRM-beheerders kunnen uw eigen mensen on the job opleiden.

Inzet van Zinnovation

Zinnovation biedt de mogelijkheid om, naast het beheren van een deel of de volledige Sage CRM omgeving, de inrichting aan te passen naar de wensen van het bedrijf.

U kunt uw gehele CRM beheer of een deel ervan bij ons uitbesteden. Ook is het mogelijk om gezamenlijk met uw applicatiebeheerders een samenwerking aan te gaan waarin wij deze medewerkers trainen in het zelf aanpassen en herinrichten van de standaard applicatie.

Zinnovation is heel flexibel in haar ondersteuning, mogelijkheden en training van medewerkers.
  • Partnership: Wij geloven dat mensen een belangrijke bijdrage leveren aan een succesvol CRM traject.
  • Teamspirit: Co-creatie levert veel voordelen op.
  • Flexibiliteit: Vanaf de allereerste release heeft Zinnovation flexibiliteit hoog in het vaandel staan.
  • Geavanceerde technologie: Zinnovation blijft op de hoogte in ontwikkeling van de laatste technieken.
  • Methodologie: Stepstones, Prince II, eerst de fundering alvorens je een huis bouwt.
  • Branchekennis: Wij verwerken onze ervaringen in branche specifieke oplossingen waarmee onze klanten hun voordeel kunnen doen.
Bedenken, bouwen & beheren

Neem contact met mij op

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in
Vul hier uw bedrijfsnaam in
Vul hier uw e-mail adres in
Vul hier uw opmerkingen en/of vragen in
Geef hier uw voorkeur aan
Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje
De gegevens die je hier invult, slaan we op om - op jouw verzoek - contact met je op te nemen en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings. Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje aan te zetten bij Nieuwsbrief. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

Volg ons!

Close

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!