Whitepaper: 8 tips voor goed beheer 

van uw CRM applicatie

CRM software is een belangrijk en aanpasbaar onderdeel van een bedrijfsstrategie. Als het bedrijf besluit om een andere koers te gaan varen dan moet de CRM software worden aangepast aan de nieuwe eisen en wensen. Ook CRM software leveranciers zorgen ervoor dat hun software up-to-date is en mee gaat met de eisen van de tijd. Hoe zorg je er nou voor dat jouw CRM applicatie goed blijft functioneren waarbij de uitval minimaal is en het vertrouwen verder wordt vergroot?

Liefhebbers van CRM weten dat er vaak veel meer kan met de CRM software binnen bedrijven dan waar het nu voor wordt gebruikt. De leveranciers van CRM software doen veel moeite om hun klanten op de hoogte te houden van de laatste noviteiten en mogelijkheden van de CRM software. Als je als CRM beheerder deze informatie volgt kan je ervoor zorgen dat het management interessante vernieuwingen te zien krijgt. Dan heeft het management een beter gefundeerde informatiestroom om vernieuwingen door te voeren die kosten kunnen besparen of geld opleveren.

Om het werk voor CRM applicatiebeheerders makkelijker te maken hebben wij deze tips uitgewerkt.
  • Functioneel Beheer
  • Prestatie beheer
  • RFC
  • OTAP straat
  • Testplan
  • Versie beheer
  • Data beheer
  • Input en ideeën

Dit whitepaper is bedoeld voor organisaties die hun CRM applicatie up-to-date willen houden of brengen, maar graag een handleiding willen hebben met welke stappen te nemen om veiligheid te garanderen en acceptatie door medewerkers te garanderen.

Wil je het hele whitepaper lezen?
Vul dan hiernaast jouw gegevens in en download het complete whitepaper als pdf.

sfeerbeeld van een recycle CRM artikel

WP: 8 tips voor goed beheer van uw CRM applicatie

* = Verplichte velden
Vul hier uw voor- en achternaam in

Vul hier uw bedrijfsnaam in

Vul hier uw e-mail adres in

Geef hier uw voorkeur aan

Vul hier uw telefoonnummer in zonder streepje

De gegevens die je hier invult, slaan we - tijdelijk - op om contact op te nemen betreffende deze whitepaper en zal niet gebruikt worden voor toekomstige mailings of nieuwsbrieven.
Wij hebben uw uitdrukkelijke toestemming nodig om deze gegevens te mogen verzamelen

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Indien je wél graag op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws betreffende CRM en producten van Microsoft 365, dan kun je dat aangeven door het vinkje hieronder aan te zetten. Wil je de nieuwsbrief niet, dan hoef je verder niets te doen.
.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Volg ons!

Klik hieronder en blijf geïnformeerd!